Uncategorised
Heeft jouw apparaat schade opgelopen door een val, stoot of waterschade? Dan is dit in 80% van de gevallen gedekt door je inboedelverzekering, reisverzekering of buitenshuis dekking. Laat door Computerservice Assen gratis een offerte opmaken van de reparatie en overleg deze met jouw verzekeringsmaatschappij. Vaak wordt de reparatie gewoon vergoed!
Het is weer zover: de verkiezing van het beste computerbedrijf van Drenthe. Ons bedrijf komt in aanmerking voor de publieksprijs Servicebedrijf van het jaar 2015.
Bent u tevreden over Computerservice Assen? Stem dan op ons en maak kans op € 500.
(te besteden bij een deelnemer van ICT Waarborg.)
Belangrijk om te weten: bij het toekennen van deze prijs telt niet alleen de kwantiteit, maar ook de kwaliteit. Het aantal stemmen voor een bepaald bedrijf telt mee voor de helft. De andere helft wordt bepaald door het aantal sterren bij de beoordelingen van het bedrijf op internet.
Verleden jaar werden wij tweede bij deze verkiezing. Heel mooi natuurlijk, maar wij zijn ervan overtuigd dat wij de kwalificatie “beste” verdienen. Maar daarvoor hebben we uw hulp nodig
Vindt u ook dat Computerservice Assen deze prijs verdient? Klik dan hier.
U maakt kans op € 500 euro, te besteden bij een ICTWaarborg-deelnemer
![]() |
ESET Smart SecurityDe slimme oplossing om uw computer volledig te beschermen: antivirus, anti-diefstal, ouderlijk toezicht en meer. U heeft geen omkijken meer naar de veiligheid van uw computer. |
![]() |
ESET NOD32 antivirusVoorkom vervelende virussen met deze razendsnelle antivirussoftware van ESET. Het programma scant elk document dat u downloadt of in uw e-mail opent in no time. |
![]() |
Eset Mulidevice Security PackBeveilig al uw apparatenVerdeel de beveiliging op 5 of 3 PC's, Macs en smartphones of tablets. Een apparaat vervangen? Voeg de licentie toe aan het nieuwe apparaat. Eenvoudig beheerGeen gedoe meer met het bijhouden van uw licenties. Alle computers en mobiele platformen beveiligd met één licentie. Altijd de nieuwste beveiligingU kunt altijd gratis upgraden naar de nieuwste versies van de producten. Op deze manier blijft u altijd het beste beveiligd. |
Heeft u een kerstkaart ontvangen en wilt u gebruik maken van onze kerstactie?
Enkele voorwaarden:
De actie is geldig van 2 januari 2015 t/m 31 maart 2015. De afspraak moet dus voor 31 maart 2015 plaats vinden.
De actie geldt voor alle computers in uw huishouden of kantoor. Heeft u meer dan 1 computer? dan maakt u tevens al gebruik van het standaard tarief van € 39,00 per systeem.
U kunt een afspraak maken door te bellen met de afsprakenlijn (0592-710464) vermeldt daarbij dat u gebruik wil maken van de kerstactie en het aantal computers.
Heeft u nog aanvullende vragen? dan kunt u mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Heeft u geen kerstkaart ontvangen, maar heeft u wel gebruik gemaakt van de diensten van Computerservice Assen in 2014 of 2013? Helaas hebben wij van enkele klanten niet de adres gegevens.
Stuur in dat geval een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. en vermeldt uw naam, adres, postcode en woonplaats, wij controleren uw gegevens en indien deze juist zijn, kunt u gebruik maken van de actie.
Koop nu een RealPC inclusief een Windows 7 of 8.1 licentie en upgrade vanaf 29 Juli 2015 gratis naar een Windows 10. Deze aanbieding is geldig op alle modellen van RealPC en gaat direct in zodra u de PC heeft geactiveerd.
Zodra uw nieuwe PC klaar is voor gebruik zal er rechts onderaan in beeld een extra Windows icoon verschijnen. En wanneer u hier op klikt krijgt u na een korte uitleg de mogelijkheid om uw emailadres achter te laten. Microsoft zal u een email sturen zodra voor u de gratis upgrade naar Windows 10 beschikbaar is.
Windows 10 is zo vertrouwd en zo gemakkelijk in het gebruik dat je je al direct een ervaren gebruiker voelt. Het menu Start is terug in een uitgebreidere vorm en al je vastgemaakte apps en favorieten staan allemaal weer op hun plek,
zodat je direct aan de slag kunt. Het opstarten en uit de slaapstand komen gaat sneller, er is meer beveiliging ingebouwd en je kunt blijven werken met je bestaande software en hardware. "Hier worden de sterke punten van Windows 8 en Windows 7 samengevoegd." Windows Insider
Bij een juiste toepassing van het retourrecht zijn beide partijen gehouden de wederzijds verrichte prestaties terug te draaien. Kan de koper het ontvangen product niet, slechts gedeeltelijk of in verslechterde toestand terug leveren, dan zal hij de waardevermindering moeten compenseren. Dit geldt echter niet wanneer de waardevermindering uitsluitend terug te voeren is op het controleren van het ontvangen product, zoals dat bijvoorbeeld ook in een winkel mogelijk zou zijn geweest. De koper kan het risico van waardevermindering beperken indien hij de zaken niet in gebruik neemt en handelingen nalaat die de waarde van het product beïnvloeden. Assemblagekosten worden in het kader van de wet koop op afstand niet vergoed mede doordat deze dienst direct ingaat ten tijde van het sluiten van de koopovereenkomst en daardoor niet onder het retourrecht vallen.
De hier genoemde retourgarantie geldt in de omschreven hoedanigheid uitsluitend voor consumenten. Bedrijven kunnen voor vragen omtrent retourmogelijkheden contact opnemen.
- Verzegelde audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur (softwarepakketten), waarvan de verzegeling/ verpakking na levering is verbroken.
- Inktcartridges en tonercassettes waarvan de verzegeling/verpakking is verbroken.
- Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om teruggezonden te worden, zoals in-ear headsets, tandenborstels, massage-, scheer-, of epileerapparaten, stijl- en krultangen waarvan de verzegeling/verpakking is verbroken.
- Ingewisselde vouchers en tegoedbonnen.
U kunt het product op de volgende manieren retour sturen:
Gelieve het exacte bedrag over maken, zoals het op de orderbevestiging vermeld staat. Als betalingskenmerk kunt u het ordernummer gebruiken, zoals vermeld in uw orderbevestiging.
Let op: Wanneer binnen 8 werkdagen geen betaling is ontvangen, gaan wij ervan uit dat de betaling niet meer binnen zal komen en komt de order te vervallen.
Let op: Om een betaling via PayPal uit te kunnen voeren, heeft u een PayPal account nodig.
U kunt zich hier aanmelden: www.paypal.nl/aanmelden. Verzending van uw bestelling volgt, nadat wij een betalingsbevestiging hebben ontvangen en alle artikelen uit voorraad leverbaar zijn. Betaling per PayPal is mogelijk tot een bedrag van € 2500, Voor het gebruik van deze betaalmethode vragen wij een bijdrage van € 1,95.
Na ontvangst van het product zal dit in de regel voor u worden vervangen of gerepareerd zodra het opgegeven defect door onze Technische Dienst is vastgesteld.
Het testen van garantiegevallen is binnen het kader van onze klantenservice kosteloos. We vragen echter uw begrip voor het feit dat wij voor niet-garantiegevallen de kosten voor het testen en eventuele retournering aan u doorberekenen.
Bij defecten na het verstrijken van de garantieperiode ondersteunt Computerservice Assen u desgewenst ook. Afwijkende garantiebepalingen van fabrikanten geven wij aan u door, zonder deze echter te kunnen garanderen.
Om de afhandeling van garantieclaims te versoepelen verzoeken wij u, vóór toezending van het defecte product, onze aanwijzingen met betrekking tot retournering door te lezen. Zo helpt u wellicht onnodige kosten te voorkomen en is een snelle afhandeling mogelijk.
Houdt u er rekening mee dat bij mechanische beschadigingen zoals breuk, scheuren, putten, deuken, krassen etc., welke na aankoop zijn ontstaan, uw recht op garantie vervalt. Let u daarom ook op onze aanwijzingen omtrent het onderwerp 'retournering' om beschadiging tijdens het transport te vermijden.
Voorbeelden waarbij de garantie vervalt:
-
Beschadigde onderdelen van harddisks en andere massa-opslag producten:Te lange of te dikke schroeven beschadigen bij het monteren de printplaat van harddisks. Afgezien van het feit dat bij zulke beschadigingen de garantie vervalt, kan het kortsluiting veroorzaken en ook schade aanrichten aan andere componenten in uw PC. Ook in dat geval vervalt elke aanspraak op garantie.
-
Mechanische beschadigingen van producten:Deuken of verbogen hoeken, in het bijzonder bij harddisks en andere massa-opslagproducten, wijzen op een niet juist gebruik van het product. Mechanisch beschadigde moederborden, processors, geheugenmodules, controllerkaarten etc. worden nimmer omgeruild. Garantie is in dergelijke gevallen uitgesloten.
-
Defecte componenten door een verkeerde energievoorziening:Rook- en kortsluitingssporen op componenten (moederbord, harddisk, geheugen etc.) duiden erop dat deze verkeerd aangesloten zijn. Ook in dit geval vervalt de garantie.
-
Beschadigde of verwijderde zegels:Op het product aangebrachte zegels, barcodes, waarschuwingen of andere stickers die verbroken of verwijderd zijn, leiden tot het vervallen van de garantie.
In ieder geval geldt: Bouw alleen zelf componenten in, als u zeker weet hoe u dit moet doen. Bij elk van de hierboven omschreven defecten vervalt onherroepelijk de garantie.
Gedurende de garantieperiode, en soms ook daarna nog, bieden sommige fabrikanten services aan die u meer te bieden hebben dan de wettelijke garantie en welke onafhankelijk van de wettelijke garantie wordt geleverd. In het bijzonder bij hoogwaardige producten is dit steeds vaker het geval. Monitoren, printers en digitale camera´s zijn voorbeelden van producten waarvan steeds meer fabrikanten direct aan de eindgebruiker service verlenen. De voorwaarden voor de toegang tot deze service zijn vaak gunstiger dan die bij het verkrijgen van alleen de wettelijke garantie.
Let u erop:In de regel is de fabrikant, of een speciaal voor deze producten door de fabrikant aangewezen servicebedrijf, uw aanspreekpartner voor deze service en niet de verkoper. De afhandeling van garantie verloopt in deze gevallen dan ook direct via de fabrikant of het servicebedrijf. Meer informatie over fabrieksgarantie vindt u in onze aanwijzingen voor directe service van fabrikanten. Door de afhandeling van de garantieclaim direct via de fabrikant te laten verlopen verkort u de tijd dat u uw product moet missen vaak aanzienlijk.
Enkele fabrikanten bieden een fabrieksgarantie die langer is dan de wettelijke garantieperiode. Indien gewenst kunnen wij de afhandeling van een beroep op de fabrieksgarantie van u overnemen. Mocht u van deze mogelijkheid gebruik willen maken, neem dan contact op met onze klantenservice.
De computer gaat wel aan, maar u krijgt geen beeld of alleen maar rare strepen, kleuren of tekens. Soms verandert het beeld terwijl u aan het werk bent of valt het zelfs helemaal weg. Dan is de kans groot dat de videokaart defect is. Computerservice Assen kan dit voor u uitzoeken en eventueel een andere oorzaak vaststellen. Als de videokaart inderdaad kapot is, kan deze makkelijk en snel vervangen worden. En ook als het om een ander probleem gaat, lost Computerservice Assen dit natuurlijk op.
U heeft betaald