Geen auto, geen tijd, of weet niet hoe u uw computer afgekoppeld/aangesloten moet worden?
 
Welke redenen u heeft, het maakt niet uit. Bij  de haal en brengservice wordt uw apparaat losgekoppel door de monteur en naar de werkplaats gebracht. Wanneer uw reparatie utigevoerd is wordt uw apparaat weer terug gebracht en wordt deze ook weer aangesloten. Tevens testen wij voor uw de internetverbinding en een eventueele printer of andere randapparatuur.
 
In Assen rekenen we hier € 30,00 voor, tenzij u een nieuwe computer laat installeren, dan rekenen we 55,00 dit omdat we dan o.a. meer werk hebben met aansluiten, uitleg en afvoer van verpakkingsmateriaal.
 
Buiten Assen rekenen we € 25,00 + 0,50 per km berekend vanaf Wiltonstraat 10 en volgense de korste route volgens Google.
 
 

I.v.m. Corona bieden we tijdelijk geen thuisservice aan, wel bieden we nog altijd onze haal en brengservice aan. We hebben hiervoor een aangepaste procedure:

- U meldt uw reparatie aan via de telefoon, mail of website.
- Er wordt een dag en tijdstip afgesproken waarop onze monteur bij u komt.
- De monteur belt aan, zet een box voor de deur (als het een laptop betreft, ligt er ook een plastic tas in de box).
- De monteur neemt een afstand van 2 tot 3 meter.
- Uw zet de computer in de box, in het geval van een laptop doet u de laptop en voeding in de tas en legt u die in de box (de plastic tas is nieuw en wordt in de auto pas uit de doos gehaald, deze is ongebruikt).
- U sluit de deur, de monteur neemt de box mee naar de werkplaats.
- In de werkplaats worden alle computers/laptops voor en na reparatie gedesinfecteerd.

- Als de reparatie uitgevoerd is, ontvangt u een iDeal link om te betalen.
- Bij aflevering wordt de computer weer in de box voor de voordeur gezet, bij een laptop zit de laptop in een plastic tas in de box (de tas is wederom een nieuwe tas die uit de doos komt).
- U haalt de computer/laptop uit de box en neemt deze mee naar binnen en u sluit de deur.
- De monteur neemt de box weer mee.

Alleen op deze manier kunnen wij ons personeel én de klant zo goed mogelijk beschermen.

De kosten voor onze haal- en brengservice zijn € 7,95 in Assen en een straal van 10 km., als u verder dan 10 km. Woont, overleggen we de kosten.

UPSAP 945x231
 
Als extra service zijn wij, naast ons ruime assortiment in Computer artikelen, ook een UPS Access Point voor Assen e.o. Er kunnen UPS  zendingen bij ons worden opgehaald en retourzendingen naar de meeste thuiswinkels worden afgegeven. Het grootste voordeel voor u is, dat uw bestelling bij ons binnenkomt en u er niet voor thuis hoeft te blijven.
 

Zelf een pakket versturen

Klik hier:>>PAKKET VERSTUREN

Vul eerst uw gegevens in, daarna de gegevens van de ontvanger. Bij "Betaling" kiest u voor betalen in de winkel.

Breng uw pakket naar ons, u betaald voor de verzending en wij regelen de best.

U hoeft dus geen label te printen. Komt u er niet uit? Kom gerust naar ons Access Point, wij helpen u graag.

 

UPS Pakket volgen

Volg uw zending gemakkelijk online!

Dankzij Track en Trace weet u, dag en nacht, waar uw UPS pakket is, en wanneer u het pakket kunt verwachten. Het enige wat u nodig heeft is het zendingsnummer. Als u ook de postcode van de ontvanger invoert, worden de verzender en ontvanger zichtbaar. Wordt het pakket bij uw buren afgeleverd, dan heeft u het adres meteen bij de hand.

WAAR IS MIJN PAKKET?


Openingstijden UPS Access Point Wiltonstraat
 

• Maandag      13.00 - 18.00
• Dinsdag        08.00 - 18.00
• Woensdag    08:00 - 18.00
• Donderdag   08:30 - 18.00
• Vrijdag          08.00 - 18.00
• Zaterdag       10.00- 16:00
• Zondag                gesloten

Buiten deze tijden kunt u tot 21:00 bellen. Is er een medewerker in de omgeving, dan kunt u op afspraak alsnog uw pakket ophalen. Dit kan ook vaak op zondag.

Heeft u op- of aanmerkingen over de dienstverlening van UPS, een klacht over een chauffeur, algemene UPS informatie? U kunt bellen met UPS op telefoonnummer: 

020 50 40 500

Heeft u op- of aanmerkingen over de dienstverlening van het UPS Access Point? Neem dan contact op met ons op telefoonnummer: 0592-710463

Computerservice Assen levert in Hoogeveen en omgeving thuisservice aan particulieren en ZZP'ers. 
 
Ons tarief is € 35,00 voor het eerste half uur en daarna € 1,00 per minuut. een bezoek wordt afgerond op 10 minuten.
We rekenen geen voorrijkosten in Hoogeveen en directe omgeving.
 
Wilt u een afspraak maken, dan kunt u ons centrale nummer in Assen bellen voor een afspraak. In de meeste gevallen kan er binnen dezelfde dag, of de volgende werkdag een monteur bij u langs komen.
 
Mocht blijken dat reparatie teveel tijd gaat kosten om dit bij u thuis uit te voeren, of er dienen onderdelen vervangen te worden, neemt de monteur in overleg de computer mee naar onze werkplaats in Assen. 
U betaald in dat geval € 35,00 voor het eerste half uur en de reparatiekosten die in de werkplaats gemaakt worden. Wij kunnen hierbij een prijsplafond afspreken.
 
Wij werken niet op basis van No Cure, No Pay, mocht uw probleem niet op te lossen zijn (bijvoorbeeld bij een zeer verouderde laptop) wordt het eerste half uur altijd berekend.

Betaling gaat alttijd via een mobiel pinautomaat.