I.v.m. Corona bieden we tijdelijk geen thuisservice aan, wel bieden we nog altijd onze haal en brengservice aan. We hebben hiervoor een aangepaste procedure:

- U meldt uw reparatie aan via de telefoon, mail of website.
- Er wordt een dag en tijdstip afgesproken waarop onze monteur bij u komt.
- De monteur belt aan, zet een box voor de deur (als het een laptop betreft, ligt er ook een plastic tas in de box).
- De monteur neemt een afstand van 2 tot 3 meter.
- Uw zet de computer in de box, in het geval van een laptop doet u de laptop en voeding in de tas en legt u die in de box (de plastic tas is nieuw en wordt in de auto pas uit de doos gehaald, deze is ongebruikt).
- U sluit de deur, de monteur neemt de box mee naar de werkplaats.
- In de werkplaats worden alle computers/laptops voor en na reparatie gedesinfecteerd.

- Als de reparatie uitgevoerd is, ontvangt u een iDeal link om te betalen.
- Bij aflevering wordt de computer weer in de box voor de voordeur gezet, bij een laptop zit de laptop in een plastic tas in de box (de tas is wederom een nieuwe tas die uit de doos komt).
- U haalt de computer/laptop uit de box en neemt deze mee naar binnen en u sluit de deur.
- De monteur neemt de box weer mee.

Alleen op deze manier kunnen wij ons personeel én de klant zo goed mogelijk beschermen.

De kosten voor onze haal- en brengservice zijn € 7,95 in Assen en een straal van 10 km., als u verder dan 10 km. Woont, overleggen we de kosten.