I.v.m. Corona bieden we tijdelijk geen thuisservice aan, wel bieden we nog altijd onze haal en brengservice aan. We hebben hiervoor een aangepaste procedure:

- U meldt uw reparatie aan via de telefoon, mail of website.
- Er wordt een dag en tijdstip afgesproken waarop onze monteur bij u komt.
- De monteur belt aan, zet een box voor de deur (als het een laptop betreft, ligt er ook een plastic tas in de box).
- De monteur neemt een afstand van 2 tot 3 meter.
- Uw zet de computer in de box, in het geval van een laptop doet u de laptop en voeding in de tas en legt u die in de box (de plastic tas is nieuw en wordt in de auto pas uit de doos gehaald, deze is ongebruikt).
- U sluit de deur, de monteur neemt de box mee naar de werkplaats.
- In de werkplaats worden alle computers/laptops voor en na reparatie gedesinfecteerd.

- Als de reparatie uitgevoerd is, ontvangt u een iDeal link om te betalen.
- Bij aflevering wordt de computer weer in de box voor de voordeur gezet, bij een laptop zit de laptop in een plastic tas in de box (de tas is wederom een nieuwe tas die uit de doos komt).
- U haalt de computer/laptop uit de box en neemt deze mee naar binnen en u sluit de deur.
- De monteur neemt de box weer mee.

Alleen op deze manier kunnen wij ons personeel én de klant zo goed mogelijk beschermen.

De kosten voor onze haal- en brengservice zijn € 7,95 in Assen en een straal van 10 km., als u verder dan 10 km. Woont, overleggen we de kosten.

Vanaf december 2018 is ComputerService Assen 24/7 telefonisch bereikbaar.
 
Op bepaalde tijden en dagen kan het zijn dat u een telefonist(e) te spreken krijgt, deze heeft geen technische kennis en noteert enkel uw gegevens. Vervolgens wordt uw melding direct doorgestuurd naar een monteur van ComputerService Assen. Deze zal normaal gesproken binnen 8 uur reageren.
 
Particulieren
 
Particulieren zonder servicecontract en/of zonder 24/7 optie:
Indien u buiten de openingstijden van Computerservice Assen belt, wordt er een melding gemaakt en wordt u z.s.m. teruggebeld. Dit zal doorgaans op de normale openingstijden zijn.
 
Partuclieren met servicecontract met 24/7 optie:
Indien u een dringend probleem heeft kan de telefonist(e) een monteur aansturen. De telefoniste heeft een overzicht van klanten die gebruik mogen maken voor deze service.
Voor minder dringende problemen zal er een melding gemaakt worden en wordt u doorgaans tijdens de normale openingstijden teruggebeld.
 
Bedrijven
 
Bedrijven die al klant zijn en een 24/7 abonnement hebben afgesloten:
Indien u een dringend probleem heeft kan de telefonist(e) een monteur aansturen. De telefoniste heeft een overzicht van klanten die gebruik mogen maken voor deze service.
Voor minder dringende problemen zal er een melding gemaakt worden en wordt u doorgaans tijdens de normale openingstijden teruggebeld.
 
Bedrijven die nog geen klant zijn, of bedrijven die geen 24/7 abboment hebben:
Heeft u een ernstig probleem, en u bent geen klant bij ons, of u heeft geen servicecontract met 24/7, dan kan er alnsog z.s.m. een monteur langskomen, echter rekenen we dan per melding een bedrag van € 75,00 ex. BTW. Op feestdagen wordt per melding een bedrag van € 125,00 berekend.
 
Daarnaast kan tijdens bepaalde tijden een toeslag gelden op het uurtarief. Deze tarieven vindt u op onze tarievenpagina.